Politica de retur

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Operator.
Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Operator.
Rambursarile de sume catre client se fac prin virament bancar in conformitate cu detaliile transmise de acesta.

Renuntarea la cumparare (Dreptul de retragere)

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna aceasta devenind venit pentru Operator.

Operatorul va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, Operatorul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

In cazul in care produsele dispun de sigilii si in interiorul ambalajului principal, va este permisa desigilarea ambalajului primar pentru inspectia vizuala, insa nu este permisa si deteriorarea sigiliilor secundare. Deteriorarea sigiliilor secundare atrage dupa sine renuntarea la dreptul de returnare.

De exemplu, este permisa desigilarea cutiei de carton in care sosesc seturile de constructie pentru inspectia continutului, insa desigilarea pungilor cu componente individuale duca la neacceptarea noastra a produsului pentru retur.

Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, sau cel mult ca si cum ati fi inspectat produsul in magazin inainte de cumparare.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Operatorul are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispozitii se aplica conf. Legii 449/2003, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile Legii 449/2003. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract, completand formularul de contact afisat pe site-ul nostru www.funbricks.ro,sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Va atragem atentia ca in situatia retragerii va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).